mozgansko-valovanje    Umirimo se, globoko vdihnimo, usmerimo pozornost vase in za hip odvrzimo skrbi, obremenitve in obveznosti. Pomislimo na kaj lepega … narišimo si na nasmeh na ustnice … in uživajmo v trenutku. 

     Čestitam, pravkar ste se znašli v – stresu. 

     Oziroma točneje, namesto dveh vrst stresa zdaj najverjetneje doživljate samo še enega. Odpravili ste »običajnega«; tistega, ki ste ga čutili kot pritisk, nelagodje ali vznemirjenje. 

     Pravzaprav je tega odpraviti še najlažje …

Prva vrsta stresa: zaznavni stres

      Poimenujmo to vrsto stresa zaznavni stres. Njegova lastnost je, da ga opazimo in zato lahko ločimo od našega običajnega stanja. Ali po domače – vemo, ko nas nekaj vznemiri. 

     V to skupino sodijo tri vrste stresa: 

  • fizični stres – kot posledica poškodbe, izčrpanosti, skrajnih vremenskih razmer, pomanjkanja hrane ali vode in podobno,
  • kemični stres, ki nastane kot posledica vdihovanja škodljivih snovi, alergenov v ozračju, toksične snovi …,
  • psihološki oziroma čustveni stres. 

     Osredotočimo se zgolj na zadnjega, ki ga ustvarimo na dva načina …

     Članek si lahko v celoti preberete na spletni strani zdravjejevnas.si.